קריירה מוקדמת והישגי חיים
גוסטב טרוב נולד בשנת 1839 בצרפת. הוא הוכשר כמכונאי ובתחילה עבד בפרברי פריז. לאחר שבילה מספר שנים בעבודה כמכונאי, החליט טרוב לעשות קריירה כמהנדס. הוא פתח בית מלאכה משלו שבו עיצב ויצר ציוד מכני לשימוש תעשייתי ומסחרי. מאוחר יותר תכנן טרובה סדרה של מכונות חקלאיות לקציר, דיש וזריקה. ההמצאות של טרובה היו כה מוצלחות שממשלת צרפת העניקה לו מדליה כהוקרה על הישגיו. טרובה היה נשוי ללואיז והיו לו שני ילדים. לאורך הקריירה שלו, Trouvé עשה מגוון של חידושים חשובים, כולל עיצוב עבור מפעל הידרואלקטרי, סוג חדש של מנוע קיטור, ועיצוב עבור נול מכני.
המצאות של גוסטב טרוב
טרוב זכור בעיקר בזכות סדרת הרכבים החשמליים שלו, כולל תלת אופן חשמלי וכרכרה חשמלית בעלת ארבעה גלגלים. Trouvé האמין שכלי רכב חשמליים יהפכו לפופולריים יותר כיוון שהם לא ייצרו פליטות מזיקות, הם היו שקטים, והם היו זולים יותר להפעלה מאשר כלי רכב המונעים על ידי דלק מאובנים. גם התלת אופן החשמלי וגם הכרכרה החשמלית עם ארבעה גלגלים הוכיחו את עצמם כיעילים להפליא, מכיוון שהם יכולים לנסוע עד 40 מיילים בטעינה אחת. הרכבים החשמליים של Trouvé היו מהרכבים החשמליים הראשונים שיוצרו. לאחר תאונה בשנת 1891 הותירה אותו ללא יכולת ללכת, הוא עיצב כיסא גלגלים המופעל באמצעות סוללות שהיה מסוגל לשאת משאות כבדים.
השפעת המצאת הרכב החשמלי של Trouve
Trouvé היה דמות בעלת השפעה עצומה בפיתוח הרכב החשמלי המודרני. הוא היה מהמהנדסים הראשונים שהתנסו בכלי רכב חשמליים, והתכנון שלו עבור התלת-אופן החשמלי נחשב לכלי התלת-גלגלי הראשון בעולם. בשל הצלחת התלת אופן החשמלי שלו, פנו לטרובה האחים פיג'ו שהיו להוטים לפתח רכב חשמלי בעל ארבעה גלגלים. האחים כל כך התרשמו מהעיצוב של Trouvé שהם שכרו אותו לעבוד במפעל שלהם. Trouvé והאחים פיג'ו פיתחו את הרכב הארבע-גלגלי הראשון בעולם, המונע על ידי חשמל, בשנת 1898. הרכב הונע על ידי מנוע חשמלי וסוללה של 80 וולט ויכול היה לנסוע עד 25 מיילים בטעינה אחת. הרכב החשמלי בעל ארבעה גלגלים היה לא רק המצאה מהפכנית, אלא גם מיזם עסקי יעיל ורווחי עבור האחים פיג'ו.
השנים האחרונות והמורשת של טרוב
גוסטב טרוב בילה את רוב חייו בתכנון ובניית פרויקטים הנדסיים חדשניים. במהלך הקריירה שלו, הוא עיצב הכל ממנועי קיטור למפעלים הידרואלקטרים ונולים מכניים. למרות שטרובה זכור בעיקר בשל כלי הרכב החשמליים שלו, הוא גם תרם מגוון תרומות חשובות אחרות לפיתוח ההנדסה. ההמצאות של Trouvé השפיעו משמעותית על התפתחות ההנדסה, מכיוון שהן היו חדשניות ויעילות. טרוב המשיך לעבוד ולהמציא עד סוף ימיו. הוא מת ב-1929 בגיל 90. שנותיו האחרונות עברו על תכנון סוגים חדשים של מכונות פשתן ומכשיר להסרת חרקים זעירים מעצים. להמצאות של Trouvé הייתה השפעה מתמשכת על התפתחות ההנדסה.
השפעתו של טרוב על פיתוח רכב חשמלי מודרני
Trouvé היה דמות חשובה ביותר בפיתוח הרכב החשמלי המודרני. כלי הרכב החשמליים שלו היו מהדוגמאות הראשונות של כלי רכב חשמליים שייוצרו, והם הניחו את היסודות לעיצובים עתידיים. הרכבים החשמליים של Trouvé היו לא רק הרכבים החשמליים הראשונים שיוצרו, אלא הם גם היו יעילים ביותר. בנוסף לפיתוח הרכבים החשמליים הראשונים, Trouvé גם המציא את המתנע החשמלי הראשון שישמש מאוחר יותר במכוניות מודרניות. הרכבים החשמליים של Trouvé סללו את הדרך ליצירת הרכב החשמלי המודרני, ועיצוביו השפיעו על מהנדסים ויצרני רכב מאוחרים יותר.